Captain Tomato

خرید بک لینک
تازه آبان یادش اومده بود که میتونه سرد باشه ... تو مسیر چند نفر بودن که بلال درست میکردن . وقتی از کنارشون رد میشدم چند لحظه ای دستم و رو ذغال کنارشون گرم میکردم ... وقتی بهش رسیدم هنوز همون شالگردن و داشت هنوز عین نسخه چینی امیلی بود ! فکر کردم قراره همون بیرون بشینیم و حرف بزنیم ولی دیدم دو تا بلیط دستشه و بعد اینکه بهم نشون داد ، گفت که همونجوری که دوست داری ... قرار نیست حرف بزنیمیه نمایشه و تو باید ببینیش ! من ؟ انگار ۱۸ سال پیش یه پرستار اومد تو گوشم گفت : منظورش از « ببینیش » نمایش نیست ... یه آدمه !!!وارد سالن که شدیم همه جا تاریک بود و من طبق معمول کور ! شبکور با صدای گروه موسیقی چراغ روشن میشد و چشمای من بسته ... ! فهمیدم و نمیخواستم ببینم ... نمیخواستم Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت: 13:35

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت: 13:35

+ میشه هی از این چاله نپری تو اون چاله ؟ - مگه فرقی هم میکنه ؟! ... سر تا پا خیس شدیم که + نمیدونم، فقط بیا آروم قدم بزنیم ... تو کیف سازت آب نمیره ؟ - نه ضد آبه، ولی کفشام پر آب شد + چیزی نمونده الان میرسیم به ماشین - مگه فرقی هم میکنه ؟ + نه، هیچوقت فرقی نمی کرد، اگه قرار بود همه چی فرق کنه حتی این مکالمه رو هم نداشتیم !!! ...+ بالای جا کفشی حوله سفید هست ، بردار سرت و خشک کن تا من پکیج و روشن کنم - ... باشه !!!!!+ لباساتم میتونی تو اتاقی که در سبز داره عوض کنی ، لباسای خیستم بده بذارم رو بند که خشک بشه - لباس ؟ چه لباسی ؟ + برو حالا تو اتاق ... در کمد و باز کن - ... کثافت تو تنها زندگی میکنی چرا باید اینقدر لباس زنونه داشته باشی ؟ + شاید برای همچین روزی !- Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت: 13:35

غروب بود ، مثل الان . بر عکس همه فیلما پشتش به پنجره بود و داشت من و نگاه میکرد ... منم که خب، بیشتر از ۵ ثانیه نمیتونستم تو چشماش نگاه کنم !!! - هنوزم دیالوگ مینویسی ؟ + نه - پس چی مینویسی ؟ + چیزی نمی نویسم ، بیشتر قدم میزنم- ... + بعضی موقع که دارم قدم میزنم، غرق میشم - تو چی غرق میشی ؟ + نمیدونم ... وقتی به خودم میام یادم نمیاد که کجا بودم - اوضاعت داغونه ها !! + میدونم - من دیگه باید برم ... تمرین دارم، باید ۶:۳۰ اونجا باشم + میشه قبلش من و نجات بدی ؟ + نوشته شده توسط نویسنده | Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت: 13:35

اشک مایعی است که به صورت پی در پی از غدد اشکی درچشم ترشح میشود و نقش حفاظت و مرطوب کردن و تغذیهای دارد. اشکهایی که هنگام گریه تشکیل میشوند به احساساتی شدید همچون اندوه، خوشحالی، هیجان، حیرت و لذت مربوطند. خنده و خمیازه نیز میتوانند به تشکیل اشک منجر شوند.

+ نوشته شده توسط نویسنده |

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت: 13:35

هر بار که شیرکاکائو رو می گرفتم دستم، ... #س

Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت: 13:35

یادم نمیره

هنوزم صدای دویدنت توی سالن یادمه

ولی تو میخواستی بری ...

از این شهر ، از جایی که خودمم میخواستم برم

شاید به خاطر همین سرزنشت نکردم

ولی الان کجایی ؟

+ نوشته شده توسط نویسنده |


Captain Tomato...

ما را در سایت Captain Tomato دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1396 ساعت: 13:35

صفحه بندی